Jan Schneider

Bond girl versus typická česká žena

30. 06. 2010 20:02:00
Představte si pánové, že vám do ložnice vklouzne znenadání typická Bond girl. Prsa tak akorát, ani velká, ani malá, ideální. Pas útlý, zcela v kontrastu s boky. Figura jako bohyně. Svůdná, ale i nebezpečná. V posteli vás překvapí tím, že převezme vůdčí roli, určuje sama, co a jak se bude dít. Je náruživá, smyslná a překvapí vás svou vynalézavostí.

Typická česká žena je však nespokojená, brblá, že potřebuje držet dietu. V posteli myslí na to, co asi bude v práci za mumraj, až šéf zjistí, že nedodělala poslední várku smluv. V posteli říká, prosím tě, tak už se udělej, ať se můžu vyspat. Ne, tam nesahej, včera jsem byla u kadeřníka, nenič mi vlasy. Dávej pozor, zlomím si nehet, to mi nedělej! Ach jo, já jsem ospalá..už je konec? Když jsem měla minule náladu, tak jsi čuměl na fotbal, tak máš smůlu...

U kafíčka se ale ženy rozněžní, když si s kamarádkami povídá o posledním příběhu z červené knihovny, kde mužní a drsní i něžní zároveň muži typu Bond, James Bond odnášejí ženy na pláž, kde se pomilují s nimi v průměru dvě hodiny.

Případní rejpalové

Tento článek berte jako nadsáááázku prosím. Hlavně vy, Hani Bondová, pardon, Bornová.

Autor: Jan Schneider | karma: 17.60 | přečteno: 1883 ×
Poslední články autora