Cenzura, pan Bosák a diskuze aneb Lidi, styďte se!

Většinou blogy jenom prolétnu, moc článků nečtu až na pár výjimek. Ovšem před pár dny jsem narazil na článek pana Bosáka "Sex v Americe". Já trouba si myslel, že si smlsnu na nějakém mýtu o USA, o kterých jsem nedávno psal a místo toho jsem narazil na drsné vyřizování účtů mezi blogerem a diskutéry. A nejvíc mne udivila reakce žen, ani jedna se nezastala paní Boehmové. Jsou dnešní ženy již imunní vůči požehnanému stavu druhé ženy? Dávají přednost sprostotě blogera? Nevím, jak vy, ale mě by nejen maminka, ale i tatínek hnali, kdybych se někdo takto prezentoval, jako to dělá pan Bosák.

Netuším, co přesně mu diskující řekli, ale je to v podstatě jedno. Bloger si má dirigovat diskuze.
Nedávno jsem napsal článek o komunismu a dostal jsem kupu negativních reakcí, přesto nikdo nebyl vyloženě sprostý. U článku o Kanadě jsem již narazil na nějaké čecháčkovské poznámky typu On stejně šudlí podlahu v Kmartu, je tam nelegálně, přesto nic, za co bych musel někomu spílat. A pokud by mě někdo vážně agresívně a vulgárně posílal někam, tak ho přece můžu ignorovat, ne?

 

Chápu, že cenzura být musí. Bez cenzury to nejde. Svoboda slova je fajn, ale nejde říkat všechno, co nás napadne, nejde nechat na netových novinách hlášky o tom, že cikáni patří do plynu nebo že židy je potřeba všechny zabít, že muslimové jsou čuráci a že ženské jsou svině dobré tak akorát na to, aby se s nima člověk vychrápal a pak jim dal přes držku a našel si jinou. Omlouvám se, je to jenom ilustrační názor. Proč si někteří Češi doteď myslí, že svoboda znamená, že si můžou dělat, co chtějí? Pletou si to snad s anarchií.

 

Já jsem  v podstatě kliďas. Nehrotím nic. Plavu si životem a vím, že se rodiče za mě nemusí stydět. To je největší obava matek, myslím si, že je jejich děti ztrapní. Ted nemluvím o nějakým desetiletých, ale o dospělých. Pořád jsem dítě mých rodičů. Moje dobrá kamarádka nedávno porodila, dítě mělo 10 liber, takže žádný mrňous, a v těhotenství i po porodu má stále nadváhu. Chce s tím něco udělat, ale momentálně je důležitější to malé.

Paní Boehmová je těhotná. Víte to? Bude mít dítě. A jak se zachoval pan Bosák v jeho nájezdu na administraci i diskutéry, to zírám. Ano. Zírám. Nejenže napadá diskutéry, vulgárně a bez obalu, on napadá i administrátory a nadává těhotné ženě. Já byl vychován k tomu, že ženská se nemá urážet, nemá se fackovat a nemá se zesměšňovat, když je těhotná. A musíte obdivovat, jak se k celé věci paní Boehmová staví. Já bych na jejím místě poslal toho škrábala a fotografa, kam patří. V USA by si takový bloger v tak velkých novinách ani nepípnul a šel by. Urážet adminy a celé noviny? Urážet lidi, které nezná a kteří ho štvou. Chápu, že je vytočený a že nechápe, proč ho smázli. Ale co nechápu zase já, je, proč ho tolik žen brání?A kde jsou oni gentlemani, kteří se zastanou ženské? Tohle je vážně svět naruby, ženské říkají, že chtějí gentlemany a pak obdivují hulváta a brání ho, zatímco on nadává jiným. Dámy, mám pro vás  novinku. To, co udělá jiným, udělá i vám. Chlap, kterej fackuje ženský, se může tvářit, že je klaďas, ale časem vám tu facku stejně vrazí. Pánové, kde je váš rozum? Nadáváte si, jste mazaní a pak jste všichni strašně překvapení. A ani jeden se nezastane urážených žen? Tak to teda dělám já. Pane Bosáku, já ženy miluju. Nejsou to bestie, nejsou to fůrie. Není krásnější pocit, než bránit milovanou ženu, než vědět, kdo na mě doma čeká. Mít doma ženu, která vás miluje, to nenahradí žádná fotka.

Není čas se trošku zamyslet, než pustíme diskusní příspěvek, než kliknete na odeslat? Vážně jste cinkali těma klíčema proto abyste mohli na sebe být jako hovada?

Autor: Jan Schneider | úterý 27.7.2010 8:50 | karma článku: 20,79 | přečteno: 2635x
  • Další články autora

Jan Schneider

Co Američané věcí a nevědí?

20.1.2011 v 11:00 | Karma: 17,21

Jan Schneider

Žena v islámu a mimo islám

31.10.2010 v 16:54 | Karma: 37,62

Jan Schneider

Zrušte Kanadu, spojte ji s USA!!!

9.7.2010 v 15:00 | Karma: 10,96

Jan Schneider

Zajímavá města USA: Atlanta

6.7.2010 v 11:00 | Karma: 14,72

Jan Schneider

Proč to ty ženské dělají?

30.6.2010 v 8:30 | Karma: 26,47
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3710x
ip address