Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kulinek

15. 3. 2010 11:19
Pěkné články

Dávám karmu a děkuji za příjemné počtení - u všech Vašich článků. Váš laskavý, lehce ironický humor a nadsázka někdy, ale především úsměvný a přátelský pohled na svět a lidi je tolik potřebný!

A děkuji také za "jiné" popisování života "za velkou louží" - pěkné, milé a přátelské. Vytrvejte a pište - nesejete nic zlého, ohlasy jsou proto jenom dobré. Skoro Vám závidím (v dobrém) tu možnost tam všude být!

A je vidět (na příspěvcích), že jsou i slušní, přátelští a milí emigranti, moc je zdravím a přeji jim vše nejlepší.

0 0
možnosti

Greybeard+

14. 3. 2010 22:49
Ale jako správný Čech

jste měl navštívit tamní pivovar Gordon Biersch, vynikající pivo a jídlo a když jsem se zmínil o tom, že jsem Čech, průvodce (černý) mě provedl po celé varně i s ochutnávkou po které jsem musel být odveden do hotelu Sheraton, kde jsme byli ubytováni. Žena z toho moc radost neměla, nicméně z opičky jsem se po pár hodinách dostal a večer už jsme zase pařili na Burboun St. New Orleans bylo krásné, za měsíc po našem odjezdu přišla Katrina a od té doby jsem tam nebyl. Chystáme se ta tento rok a snad se zas až tolik nezměnilo. Večery na Burboun St. jsou kouzelné Mardi Gras je tam snad každý večer.

0 0
možnosti

Šnajdr

15. 3. 2010 7:40
Re: Ale jako správný Čech

Děkuji, děkuji, děkuji, právě jste mi dal důvod znovu jet do New Orleans. To pivo jsem prostě vynechal, musím to zkusit. R^

0 0
možnosti

Camino

10. 3. 2010 23:00
Nasla jsem neco pro zasmani (doufam)

DUMKA  O  CESKEM  SPECIFIKU

"Cesi jsou pakaz." - To je skvele, dnes uz to u nas kdekdo vi, ze jsme svi vlastni nepratele. My Cesi uz jsme takovi.

Takovi...ehm, proste svoji, s fatalni ceskou spotrebou: Cechove radi v litem boji

vitezi sami nad sebou.

0 0
možnosti

Camino

11. 3. 2010 0:20
Re: Nasla jsem neco pro zasmani (doufam)

Jsem tululum, melo to prijit k tomu predeslemu clanku, kde se diskuteri rozlitili nad slovem cechacek.

0 0
možnosti

POToole

10. 3. 2010 3:05
Hezke,

New Orleans je opravdu unikatni! R^:-)

0 0
možnosti

Šnajdr

10. 3. 2010 4:56
Re: Hezke,

Děkuji vám a děkuji i za milé přivítání. vážím si toho.:-)

0 0
možnosti

norayellow

10. 3. 2010 0:38
New Orleans

Francouzska ctvrt je neco, co se musi videt. Byla jsem v New Orleans 2x, ale je to uz nejaky ten rok - v 97. Jazz se ozyva odevsad, architektura tehle ctvrti je opravdu nadherna. Co bylo zajimave, ze kdyz jste si sel ve dne sednout na zahradku do restaurace kde hrala k poslechu jazzova kapela a mel jste s sebou dite, tak aby mohlo v te restauraci sedet s vami, musel jste mu objednat jidlo. Jinak zustat nemohlo. Pokud sli jen dospelaci mohli si dat treba jen piti. Nevim, jestli jeste plati dneska. Byla jsem take na celodennim vylete v bazinach, pan ktery obsluhoval lodku mel v krabici mladatko aligatora. Celou cestu jsem si ho chovala, az mel lodivod starost abych mu baby vratila:))))) No a vecerni vylet starodavnou lodi pochopitelne nemel chybu. Dekuji za krasny clanek, diky nemu jsem si opet zavzpominala na nasi krasnou dovolenou kdy jsme vyrazili z Texasu a koncili na Floride. Piste prosim dal a diky za pekne fotografie.

0 0
možnosti

Camino

10. 3. 2010 0:55
Re: New Orleans

Hezkyyyyyy ! Karma ! Jo, pro mensi vysvetleni: Norayellow ma zakazana veskera zviratka, mohla by je skutecne odcizit  Diky jednomu ze svych povolani inklinuje ke vsemu nememu lolR^

0 0
možnosti

Wendolene

9. 3. 2010 23:26
Hezke, dobre napsano...

New Orleans je opravdu takove;-DKarmaR^

0 0
možnosti

Šnajdr

10. 3. 2010 5:18
Re: Hezke, dobre napsano...

Děkuji, zachovejte mi přízeň:-)

0 0
možnosti

Vikina

9. 3. 2010 16:33
Pěkný

R^R^

0 0
možnosti

Šnajdr

10. 3. 2010 5:09
Re: Pěkný

Děkuji vám, jsem rád , že se líbílo...

0 0
možnosti

eAA00

9. 3. 2010 11:30
NOLA

New Orleans, LA je jedno opravdu z nejkrásnějších míst v USA. Každého bych od dovolené /včetně Floridy/ odrazoval, bez auta ni krok, pamatuji v centru Mobile, AL, že jsme i větší silnici museli "přecházet" na druhou stranu autem. Právě N.O. je však výjimkou, dá se normálně chodit pěšky, je co vidět . Zapomněl jste možná zmínit /jestli po Katrině ještě stojí/ - přímo v centru nádherné akvárium, hezčí než v Tampě.

 A alespoň pro mě, nejkrásnější, nejvoňavější vzduch, kterého jsem se nemohl nabažit snad na celé naší planetě /vím, velmi subjektivní/. Kam se hrabe Rio, Kuala Lumpur....;-)

0 0
možnosti

littlemisssunshine

9. 3. 2010 9:44
mooc hezke

karma :-)

0 0
možnosti

Stanislav Ševeček

9. 3. 2010 9:12
Pěkný průvodce.

(jenom poznámku mého přítele z Denveru - New Orleans, město, o kterém se říká, že nikdo neví, proč vůbec existuje posledních sto let)

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3710x
ip address