Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

otka

3. 5. 2010 13:54
jména

Měla jsem klienta jménem Osers, s kterým jsem jednala osobně, ale i telefonicky do práce. Jsem ze starší školy, a používám 5. pád. Ostatně zkuste to sami i v jiných pádech.

Ale abych nechodila daleko - za svobodna jsem byla Skřivánková, vzala jsem si Vlčka, moje sestra Jelínka a teta Havránka;-D;-D;-D

0 0
možnosti

klukjakpuk

18. 3. 2010 11:35
DÍKY

Zdravím Vás, moc jsem se pobavil:-)

Jiří Ocásek, Starý Jičín

0 0
možnosti

Camino

18. 3. 2010 20:51
Re: DÍKY

Pane Ocasku, on je vtipny vsude a my holkiiii se u nej dobre bavime.

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

15. 3. 2010 9:19
Pěkné

Zažila jsem  vzájemné představování pánů Sysla a Křečka. Příjemně společnost rozproudilo;-DNa mladého pana Prcína, bratka spolužačky mé sestry otec krutě zanevřel poté, co se rozhodl přijmout při sňatku příjmení své ženy. Na svatbu zhrzený patriarcha nešel, jak se jeho postoj vyvíjel dále nevím. Mladší bratr i sestra rozhodnutí ženicha kvitovali s povděkem.

0 0
možnosti

honda_mrkos_pajdusakova

15. 3. 2010 16:49
Re: Pěkné

Já znám představování pana primáře Výborného a čerstvě nastoupivší doktorky Lepší... Pan primář byl suchar a nemoh to vydejchat...:-)

0 0
možnosti

Wendolene

14. 3. 2010 1:07
Hezke..se slecnou Soustalovou jsem chodila do skoly

a kupodivu nemela pritele az do 24, takze nebyla verna svemu jmenu, znam i pani Jebackovou, strasna to jezibaba. Ve skole jsme meli take dobrou zvirenu, Cejku, Kafku, Vlka, Kralika apod.;-D

KarmaR^

0 0
možnosti

norayellow

14. 3. 2010 2:27
Re: Hezke..se slecnou Soustalovou jsem chodila do skoly

Jak se snasel Vlk s Kralikem?;-D

0 0
možnosti

Camino

13. 3. 2010 17:26
Drzte se

Narodila jsem se Stastna, muj deda pochazel ze Msena a jmenoval se Vrazda. Ptala jsem se maminky proc si nezmenila jmeno a ona jen se smichem rekla, ze to je legrace, to jmeno otvira dvere. Zjistila jsem to pak kdyz jsem s babickou jela do Vidne. Autobus byl plny a kdyz nakonec precetli babiccino jmeno, tak by bylo slyset i pad spendliku. Mely jsme se dobre, z Vidne jsme moc tehdy nevideli anzto nas panove tahali z baru do baru. Jeste mam strejdu tohoto jmena v Australii. Tak kdo mne tady predstihne, hm?

0 0
možnosti

Šnajdr

15. 3. 2010 7:43
Re: Drzte se

Vražda? Ne, tak to opravdu nemůžu předstihnout ničím, co znám....A teď si představte, kdyby nějaka moderní slečna Jana Smutná chtěla mít manželovo příjmení nesklonné, on byl Vražda..., a svoje rodné, Jana Vražda Smutná;-D;-D

0 0
možnosti

dr.kokos

13. 3. 2010 16:37
Napadají mě příjmení z "onoho světa"

pánové Mrtvý, Smrt a Ježíšek

0 0
možnosti

Šnajdr

15. 3. 2010 7:41
Re: Napadají mě příjmení z "onoho světa"

díky, díky, na ty jsem zapoměl! To je vážně sestava, Vražda, Mrtvý, Smrt, Ježíšek...;-D

0 0
možnosti

Ed28

13. 3. 2010 15:07
to: Schneider

Pane Schneider, pisete zajimave a vybirate si zajimave temata... God bless youV

0 0
možnosti

Šnajdr

15. 3. 2010 7:44
Re: to: Schneider

Děkuji vám,zachovejte mi prosím přízeň...;-):-)

0 0
možnosti

marta.kucikova

13. 3. 2010 13:49
Když se gynekolog jmenuje ...

:-) Honzo, asi před patnácti lety jsem seděla v čekárně na gyn v Hybernské ulici v Pze. Moji nemocnou paní doktorku zastupoval jiný lékař.. Do čekárny náhle vlítla uřícená paní, ani nekoukla na vizitku se jménem lékaře, zaťukala a volala:  "Prý paní doktorku zastupuje nějaký pan doktor Mrd, je přítomen? "  Sestra smíchy zkolabovala, lékař i čekárna též. Pan doktor se totiž jmenoval Šuk....

Možná by se z příjmení všech blogerů dal složit nějaký poměrně veselý životní příběh, co myslíte?:-) Mějte se prima, Marta

0 0
možnosti

Stanislav Ševeček

13. 3. 2010 10:51
Už jsem se lekl, pane Schneidere, že seřadíte

za sebe jména Šeredný, Kouřil, Žaluda.

Za Protektorátu přišel na úřad žadatel o změnu jména - Jak se pane jmenujete ... Adolf Piča - a jaké jméno chcete? ... Josef Piča.

(my na Moravě to máme krátké)

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3710x
ip address