Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bubo

30. 6. 2010 14:47
Facebook

Pro me je to nejvetsi hnus tehle doby. Byl jsem tam zhruba 14 dni a jak jsem zjistil vo co de, okamzite pryc. Tento system pratelstvi a exibicionismu se mi vubec nezamlouva.

0 0
možnosti

motylek_02

19. 5. 2010 2:53
hmmmm

zalezi na definici slova friend. V anglictine to znamena vyznamove kamarad a spada do toho vsechno od znameho az po blizkeho pritele. Osobne FB vyuzivam jako adresar kde tak nejak prubezne vidim co se u koho deje (pokud koukam) a obcas reknu ahoj. Vetsinou se jedna o lidi se kterymi jsem v prubehu roku v kontaktu at uz osobnim, telefonickem nebo pisemnem. Napad je to fajn, zalezi spise na kazdem jak "tlamoknihu" vyuziva :-) Byla jsem  prekvapena ze jako zena mohu mit vice "girlfriends" nicmene jen jednoho boyfrienda. Nejsem si jista, jak jsou na tom chlapci, zdali mohou mit taky vice girlfriends. Mozna to bude spise jazykem, pidila jsem se po "dospelejsim a vazenejsim" vyrazu pro partnera a dozvedela jsem se jen "significant one". No a jinak skutecne pratele kteri pomohli a podrzeli kdyz bylo treba jsem mela kolem sebe nastesti vzdy. A diky bohu/prirode za to.

0 0
možnosti

Šnajdr

30. 5. 2010 19:34
Re: hmmmm

Chápu vaše rozpolcení nad definicí, ale tápu, co se týče vaší argumentace nad mým článkem.

0 0
možnosti

Wendolene banned once

19. 5. 2010 0:21
Nejsem a nebudu a pratel par mam

Rozlisuji totiz kvalitu a kvantitu.;-)

0 0
možnosti

Šnajdr

30. 5. 2010 19:35
Re: Nejsem a nebudu a pratel par mam

Tak to je správně:-)

0 0
možnosti

lola-cz

18. 5. 2010 19:46

Vám to došlo, že? :-) 

0 0
možnosti

Šnajdr

30. 5. 2010 19:35
Re: Už

:-)

0 0
možnosti

Alfie

18. 5. 2010 19:27
Stejné slovo - různé významy

Kolik mám přátel?

V reálném životě těch úplně nejbližších tak 5-6, dobrých kamarádů do 25, známých mnohem víc. Někteří jsou na FB, někteří ne. 

Ale "přátelé" na FB? To je pojem pro osoby, s nimiž mám provázaný profil, mohlo by to být nazváno i jinak, třeba "společníci" nebo co já vím... ale autor FB to nazval "friends", tak jsou to i v češtině "přátelé". I kdyby nás spojovalo jen hraní Farmville nebo fandění jenomu fotbalovému týmu.

Osobně nechápu potřebu mnoha lidí neustále kritizovat facebook, zažehnávat se, že "oni by nikdy..." a žehrat, že přece člověk nemůže mít několik desítek či stovek "přátel". Na to je snadná odpověď - FB je jen nástroj a je na každém uživateli, jak ho bude používat.

0 0
možnosti

PMartin

18. 5. 2010 18:59
stále stejná odpověď

a to "0", slovy nula. Neboli žádného. Vysvětlení je jednoduché - nejsem na facebooku. A kupodivu taky žiju. Mám se s kým pobavit, probrat svoje problémy. Už několikrát mne zvali, abych se zaregistroval na FB, ale kromě toho, že mne děsí provázanost informací a vztahů, nevidím ani důvod. Proč taky být na FB, když jeden týden se sejdu s kamarády z mládí, s kterými se scházíme už dvacet let, druhý týden zajdu na pivo s bývalými spolužáku, jindy zase s kolegy z práce a nezapomínám ani na kamarády čopráky. Takže já vlastně ani nemám čas být (a žít) na facebooku...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS