Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

motylek_02

je dobre kdyz umi varit oba

:-), a kdyz oba umi byt kreativni (nejen) v kuchyni. Podobne vidim i muzskeho: mel by si umet poradit doma s ruznyma spravkama. Pokud ma obe ruce leve, je to blbe.

0/0
29.7.2010 0:47

Hroznej puberťák

Hezký rým

To budu používat :-)

0/0
8.7.2010 10:31

Šnajdr

Re: Hezký rým

:-)

0/0
8.7.2010 19:04

Zawgat_Mohammed

A co muz?

A otci by nemelo lezet na srdci blaho a stravovani deti?

Pokud pisete, ze zena by mela zajistit plne zaludky rodiny, potom zminte i to, ze muz by v tom pripade mel rodinu zajistit financne.

0/0
4.7.2010 23:24

Šnajdr

Re: A co muz?

Ono to není jenom o naplnění žaludku, je to i o něčem víc. Ale děkuji za váš názor. Muž donese peníze, tak budete vařit?

0/0
6.7.2010 3:05

Zawgat_Mohammed

Re: A co muz?

Muj manzel na to "neco vic" ma podobny nazor jako vy. :-) Mne to tak nikdy neprislo, ja snim temer cokoli a je mi jedno, odkud to pochazi..

Za predpokladu, ze muz financne zabezpeci rodinu, je prijatelne, aby naopak zena zabezpecila domaci servis. Ale rozhodne nesouhlasim s tim, ze muz i zena chodi do prace a pote, co se vrati domu, muz ma volny cas a zena druhou smenu doma.

Muz by mel vzdy odvest vice prace nez zena.

0/0
8.7.2010 10:19

Šnajdr

Re: A co muz?

Dobře, souhlasím s tím, že když oba pracují, nemá žena ještě přijít z práce a vaři, můžou si nějak rozvrhnout práci, třeba žena uvaří a on umyje nádobí, nebo si objednají občas jídlo z restaurace, ale pokud jsou malé děti v rodině, měli by se oba přizpůsobit. A mě by vůbec nevadilo, aby moje žena nepracovala dokud bysme měli malé děti, i když tady kde žiju to není zvykem.

0/0
8.7.2010 19:07

Zawgat_Mohammed

Re: A co muz?

To uz je potom otazka dohody. Kazdopadne by si podobne veci ale lide meli vyjasnit vcas.

Ale nemyslete si, ze zena na materske ma nejake leharo. Ja ted vzpominam na zlate dobre casy, kdy jsem mela osmihodinovou pracovni smenu a pote padla. Momentalne mam 22 hodin hlidaci pohotovost denne (ty dve hodinky zaskoci manzel), kolik casu stravim kromenim (mala nechce jist), prebalovanim, mytim, nosenim, hranim, uklizenim navic, pranim navic, pripravou miminciho jidla atd, radeji ani nepocitam.

0/0
9.7.2010 23:53

Šnajdr

Re: A co muz?

Souhlasím, že by si takové věci měli lidi ujasnit včas a vůbec si nedělám iluze, že starat se o dítě je hračka. Mám neteř i synovce a vidím, jak kolem nich je pořád práce.

0/0
10.7.2010 20:05

Astartoth

Re: A co muz?

Coz zvladne temer kazdy pracujici, ktery vyplatu nepropije. Nebo co si jinak predstavujete pod takym slovom "financne zabezpecenie"?

0/0
7.7.2010 10:10

Zawgat_Mohammed

Re: A co muz?

Nevim, v Cesku uz nejakou dobu neziju, ale slysela jsem, ze pry to vetsina nemuze.

Pod pojmem "financne zabezpecit" si predstavuji to, ze ze sveho prijmu zaplati veskere potreby sve, sve zeny a svych deti tak, aby zena na chod domacnosti nemusela prispet ani korunou.

0/0
8.7.2010 10:16

http://rossi.blog.idnes.cz

Ač žena, souhlasím. :-)

V jídle a vaření je víc než "služba", je to krásná možnost, jak udělat radost sobě i tomu druhému. Miluju dlouhé rozhovory u jídla i po něm a stále tu "vzpomínku" na jeho chuť v ústech. A oboustranně, podotýkám. Miluju, když přítel udělá nějaké úžasné curry. Pak víno, muzika, .... ;-)

0/0
3.7.2010 20:51

http://rossi.blog.idnes.cz

Re: Ač žena, souhlasím. :-)

ještě: ono je samozřejmě velmi důležité, pro koho vaříte a s kým si jídlo si užíváte.

0/0
3.7.2010 20:53

Šnajdr

Re: Ač žena, souhlasím. :-)

Dík. Samozřejmě, souhlasím.:-)

0/0
6.7.2010 3:06

Camino

Re: Ač žena, souhlasím. :-)

Monci, neni to nadhera, kdyz zacnou oba ve 2 rano neco kutit v kuchyni?V

0/0
7.7.2010 9:56

Luisa

Re: Ač žena, souhlasím. :-)

;-DR^

0/0
7.7.2010 19:54

Šnajdr

Takže dámy, na vysvětlení a pánům děkuji za reakce podpory

české ženy, ŘÍKÁTE, že kdyby chlap přinesl domů dost peněz, tak se budete starat o děti a vyvařovat bez problémů? Jenže to není pravda. Vidím to na chlapech a jejich ženách. I když člověk má slušný plat, přece jen ženský nechtějí být doma. Já nemluvím o služkách, já mluvím o ženských, který se starají o to co ten druhý jí, starají se o děti  atak.

0/0
3.7.2010 2:04

IfčaX

Re: Takže dámy, na vysvětlení a pánům děkuji za reakce podpory

Myslím,že to dámy neříkaly. Jen upozornili, že jste si postavil požadavky, aniž byste aspoň náznakem uvedl, co zase nabízíte vy. Ale jestli vás to potěší, v diskuzi už jste to, myslím, docela napravil. ;-)

0/0
3.7.2010 8:40

IfčaX

Re: Takže dámy, na vysvětlení a pánům děkuji za reakce podpory

Inu, enter byl rychlejší. Nějaký těch kuriózních shod podmětu s přísudkem si, prosím, nevšímejte.

0/0
3.7.2010 8:43

papaya.

Re: Takže dámy, na vysvětlení a pánům děkuji za reakce podpory

mno ... z naprosto jasných fakt vyvodíte takovéhle závěry ;-D;-D Pozor na to, abyste neměl našlápnuto cestou vikiny, ten taky za každým svým problémem vidí ženu ... vikouš je uťáplej chuděra, v podstatě  k politování. Tak se pochlapte a nebuďte zapšklý jako on... vás by byla škoda  :-)) ;-)

0/0
3.7.2010 11:03

Vikina

Re: Takže dámy, na vysvětlení a pánům děkuji za reakce podpory

Pájo, prosím Tebe, odkud furt bereš ty svoje starosti o mně? Nemůžeš věřit všem těm báchorkám, co zde smolí Wendyboys, ti totiž nevědí jak na mě, a tak si vymejšlej blbosti, přičemž obvykle čerpají z vlastních neutěšených zkušeností. Myslí si, bůhvíjak mě nezasahují, a přitom střílej úplně vedle.

To, že si tady notuji s mužskými, kteří narážejí na stejné žencké nectnosti jako VŠICHNI MUŽI NA SVĚTĚ (vyjma muslimů a kanibalů), ještě vůbec neznamená, že bych byl uťápnutý, ale právě naopak, NAOPAK !! Musíme se holt pipinám bránit, nep v jednotě je síla :-P.

Chápu ofšem, že některé dámy prostě jakoukoliv legrácku einfach nepoberou - bůhví, čím jsou přejeté, ale neboj, všechno časem přebolí, i Tebe, Pájko, i Tebe :-)

0/0
3.7.2010 16:44

papaya (.)(.)

vrchni kritik a kádrovák kikina opět ve formě

wendy do toho netahej, tobě nedochází, že jsi tady toho na sebe nabonzoval sám dost ?? (koho mi to jenom připomíná ?? ...) ... O můj život se nestarej, já jsem narozdíl od tebe spokojená a nemusím si hojit mindráky na opačném pohlaví jako ty. Jen zoufalec tvé velikosti (malosti napsat nelze...) neustále poštěkává a uráží, navíc všechny ženy hází do jednoho pytle. Už se s tím smiř, že zde na blogu máš pověst nechutného slintala, co obtěžuje blogerky i pisatelky... všemi způsoby, neb jak známo, máš rád i mrskání, tebe urazit nelze, ty nechutná karikaturo chlapa .... Diskutující, které pojmenují, co jsi za obejdu, nenávidíš. Ale to je tvoje válka... vím, že s tím nepřestaneš nikdy, halt důchodce, nebudeš sypat holubům, budeš prudit v diskusích.

0/0
3.7.2010 17:47

Vikina

Re: vrchni kritik a kádrovák kikina opět ve formě

ale Pájko, zklidni se :-P. Takže Ty jsi děsně spokojená, viď a nemusíš bušit do mužskejch, jóó ? Tak proč to tady celou dobu děláš? Já zde ženský aspoň pochválím (semo tamo, což někerý závistivky štve a častují mě slinty o slintání), kdypak se něco takového podařilo Tobě? Zatímco já zde ženský pouze dobromyslně škádlím, Ty do mužských jen kopeš - tohle že dělají spokojené ženské 8-o? Páji, nenech se vysmát!

0/0
3.7.2010 19:29

papaya.

Re: vrchni kritik a kádrovák kikina opět ve formě

ach jistě... zase závist, jediné slovo, které omíláš pořád dokola. Jdi se  vycpat !! Do žádných chlapů zde nekopu, já s chlapy vycházím dobře. Kopu leda do tebe a kopat vždy budu, protože taková vlezlá veš si nic jinýho nezaslouží !

0/0
4.7.2010 8:04

Vikina

Re: vrchni kritik a kádrovák kikina opět ve formě

Jasně Pájčo, proběhl jsem si tady pár diskuzí, a všude jsi úplný andílek, jenom krapet upruděný :-P. Že Ty se všude musíš jenom hádat - to Ti nestačí  ten stánek se zeleninou, tam by sis to přece měla odbýt a tady být za normální ženckou ;-).

0/0
5.7.2010 1:12

motylek_02

Re: vrchni kritik a kádrovák kikina opět ve formě

;-D jo vy skadlite a paja kope. hmmmm. bozi ;-DR^

0/0
29.7.2010 0:42

Šnajdr

Re: Takže dámy, na vysvětlení a pánům děkuji za reakce podpory

Papaya. já určitě nevidím za problémy ženy, to ne. Mám ženy moc rád. Všechny možné, ale víc ty, které si umějí vychutnat jídlo a...:-)

0/0
6.7.2010 3:08

0xf

postrehy

Ja prosel vyvojtem takto. Varit moc neumim temer vubec. Jsem spise vyrobcem ruznych uhelnatych utvaru. Proto jsem si vzdycky rikal ze vareni me nezajima. Staci mit na to aby clovek zasel do nejake lepsi restaurace. Opravdu jsem v tomhle byl vybiravy a na cenu nehledel. No i tak jsem to po cca 10 letech trosku odnesl na zdravi. Takze ta domaci neco do sebe ma kdyz se to umi. Muj nazor je takovy ze zalezi hodne co za praci clovek vykonava. Kdyz se delat v tezkem strojirenstvi tak mi uvarit nejakou mrkev dle dnesni mody tak to "leti oknem". Tohle si moc zen neuvedomuje ale je to tak. A ac nemam problem si vydelat na kucharku. Tak bych si nevzal nikdy zenskou ktere pusobi problem vareni jak v kavlitativni rovine tak v tom automatizmu ze proste zenska chlapovi uvari. 5 jazyku je zajimavych hlavne vecer:D ale co v poledne ze...

0/0
3.7.2010 0:15

Vikina

Re: postrehy

Jasně, není nad domácí stravu. Navíc, v dnešní době je to dobrý test, zejména když dvojky žijí spolu nějaký čas na zkoušku. Ženskou, kterou nebaví vařit, nebaví ani řada dalších důležitých věcí, takže co s ní jiného, než urychleně vrátit mamince.

0/0
3.7.2010 1:13

0xf

Re: postrehy

jeste bych reagoval na vytku zen ze kdyz nebudou muset do prace budou teda varit. Znam docela dost takovychto paru kde manzelka do prace nemusi. Nicmene tam kde opravdu do prace nechodila tak to vedlo akorat k zaniku. Nerikam ze musi nekde trhat rekordy a td... ale je dulezite pracovat... tyto zeny maji jedine tuto vyhodu ze muzou delat to co se jim libi a jak dlouho chteji bez ohledu na finance.

0/0
3.7.2010 1:25

Šnajdr

Re: postrehy

Dík za postřeh. Jsem teda na tom podobně, po několika letech - ostatně už jsem to tady psal v jiným článku- jsem dospěl k názoru, že se musím naučit vařit, jestli si nechci zkazit žaludek a užít si i víc dobrýho jídla. Restaurace jsou fajn, ale doma uvařený jídlo je lepší, aspoň vím, co v tom je a kdo to připravoval, že? Jinak k těm ženskejm a práci, ono asi fakt záleží na tom, jak jsou sehraní, jakej mají vztah.

0/0
3.7.2010 1:33

ta, která nejsem

Re: postrehy

Dospělý člověk kteréhokoliv pohlaví, který není schopen si uvařit jednoduché jídlo, přišít knoflík, rozdělat oheň a vyměnit pojistky, je nesvéprávný zoufalec.

0/0
3.7.2010 2:55

0xf

Re: postrehy

no podivejte tech jednoduchych jidel neni nevycerpatelne neco malo samo zvladnu ale na tom se proste zit neda. A kvalita tam zadna neni. Kvalitu ocekavam od zeny. Ano jsou muzi ktere to bavi maj nadani a td.. a jejich jidla jsou kvalitni vyborna a td... ale je jich mensina oproti zenskemu pohlavi. Nicmene stim vasi pristupem narazite. Ja jistic umim vymeni i rozebrat a slozit :) Knoflik si taky nejak pridelam. o tom zadna ale je to taky o kvalite. A nebo vy dokazete opravit pocitac,video, prisit konfilik,pestovat na zahrade,opravit komin,vyzdit roh a co ja vim co jeste... nee pokud chcete kvalitu vyssi nez vase vlastni tak si ji proste zaplatite a je levnejsi (i na cas) se venovat uzce svemu oboru a ostatni si koupit jako sluzbu nez byt brouk pytlik... stoji to cas,kvalitu,suroviny a td...

0/0
3.7.2010 8:34

ta, která nejsem

Vařit jsem se naučila v sebeobraně,

protože moje matka je přesně ten typ, který považuje vaření za opruz a závodní a školní jídelny za Boží dar. Však si v nich taky záhy zničila zažívaní. Naprosto souhlasím v tom, že správný apetýt a vynalézavost v kuchyni a u stolu je předzvěstí i apetýtů jiných. Kdo dokáže potěšit partnerův jazýček a žaludek, dokáže potěšit i jiné jeho součástky.

Jen bych dodala, že velice sexy je i muž, který vaří. Jelikož s klenotem oba pracujeme doma na volné noze a jednou honí termín ten, jindy onen, vaří a nakupuje kdo má zrovna čas, a ten druhý to potom velice chválí a oceňuje. Každý máme svůj styl a specialitky, takže se nenudíme.

0/0
2.7.2010 21:37

Vikina

Re: Vařit jsem se naučila v sebeobraně,

jémine, Ty jsi přešla na diakritiku :-P;-):-)?

0/0
3.7.2010 0:45

ta, která nejsem

Re: Vařit jsem se naučila v sebeobraně,

Diakritiku přeci používám odjakživa, pokud zrovna nejsem v knihovně. 

0/0
3.7.2010 1:06

Šnajdr

Re: Vařit jsem se naučila v sebeobraně,

Ta, která nejsem

Zajímavej nick;-D;-D Dík za reakci a zníte jako žena mých snů:-), blahopřeji k takovýmu životu, kde oba vaříte a užíváte tu fantazii nejen v kuchyni;-D

0/0
3.7.2010 1:34

Vikina

Re: Vařit jsem se naučila v sebeobraně,

Ale Jene, to je naše známá, již dokonce více jak třikrát zabanovaná .... :-P

0/0
3.7.2010 1:47

Šnajdr

Re: Vařit jsem se naučila v sebeobraně,

Bohužel se neorientuji ve zdejších nicích , nebo nickách?

0/0
3.7.2010 2:05

Vikina

Re: Vařit jsem se naučila v sebeobraně,

Je to blogerka Zuzanka z BC.

0/0
3.7.2010 3:08

ta, která nejsem

Re: Vařit jsem se naučila v sebeobraně,

http://kulhankova.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=68282&bk=70540

0/0
3.7.2010 3:09

Šnajdr

Re: Vařit jsem se naučila v sebeobraně,

;-Dtak tohle jste vy? Dík za představení. Určitě si vás budu pamatovat.

0/0
6.7.2010 3:06

Wendolene+

Neco na tom je...

Uvidime, co budete psat, az se nekdy vazne ozenite, hlavne take zalezi s kym. Problem v dnesni dobe je, ze hodne zen podlehlo klamu slepicoidnich casopisu, ze muz ma byt chuva, kuchar, zatimco ony maji delat karieru a deti snad ani nemit, a pokud ano, tak odsunout do skladu ( materskych center), aby mely cas na sebe...Chapu vas, ale budete to mit tezke, zvlast v USA, kde se vari v prumeru jednou za rok;-D

0/0
2.7.2010 21:11

Šnajdr

Re: Neco na tom je...

Děkuji, ano, je to těžké, já nechci domácí puťku, ale taky nechci chlapa, jestli víte co myslím:-)

0/0
3.7.2010 1:35

Šnajdr

Dobry den vsem, pisu z prace, tak prominte diakritiku

Sam varit umim, naucil jsem se to, protoze prezivat na rychlym jidle proste nejde. To neni zivot, ale prezivani. Chtel jsem jenom poukazat na to, ze zenska, ktera nevari a to vubec, je podezrela, navic kdyz ma deti a nevari, tak takovou bych nechtel. Jsem svobodny, nemam deti, proste se jen tak zamyslim nad budoucnosti. Nemluvim o zadne posluhovacce, ale o zenske, ktera se umi postarat a ktery rad vypomuzu, ale nechtel bych takovou, ktera sice mluvi 5 jazykama, ale neumi uvarit caj. Nejde o me, jde o deti. Ted uz mi konci pauza, takze odpovim vsem pozdeji individualne. Zatim ahoj, Honza

0/0
2.7.2010 20:15

Vikina

Re: Dobry den vsem, pisu z prace, tak prominte diakritiku

To máš těžký, Jene, můžeš napsat nevím jak geniální článek, ale jakmile se jen trochu otřeš o žencký, vždy spolehlivě vystartují naše nažhavené pipi, které mají nejspíš velkou hroudu másla na hlavě a ty začnou sborově kdákat za všecky žencký světa. Ty normální se jen usmějí a se slovy "mě se to netýká" článek s úsměvem odloží :-P. Takže na takovou Páju či marku vůbec nereaguj, to jsou dámy, vyznačující se tím, že musí mít vždy poslední (kritický) slovo. :-);-D

Mmch, jak to, že se Tě tu nezastává zámořská falanga? Tamní holky mají, na rozdíl od našich místních, přece jen víc rozumu.

0/0
2.7.2010 20:25

IfčaX

Re: Dobry den vsem, pisu z prace, tak prominte diakritiku

Tož vzhledem k tomu, že zámořská falanga razí názor, že by si nikdy nevzala muže vychovaného českou matkou, páč takovej si troufá takové nehoráznosti, jako čekat od žen, že mu budou vařit, tak by bylo dost divné, kdyby se ho zastávaly, ne? Musí být rád, že mu to vychování českou matkou ještě neomlátí o čumák... ;-D

0/0
2.7.2010 21:09

IfčaX

Re: Dobry den vsem, pisu z prace, tak prominte diakritiku

Eh... teprve teď jsem si přečetla, že autor žije v USA. Tak to už pak v těchto reáliích ten článek dostává trochu rozumější obrysy. Tam to s domácím vařením opravdu moc žhavé nebude; u nás sice taky není každá Rettigová, ale tak nějak víceméně s tím, že se doma taky tu a tam vaří, se většinou počítá automaticky.

0/0
2.7.2010 21:12

Vikina

Re: Dobry den vsem, pisu z prace, tak prominte diakritiku

Nu, pak sis jistě všimla i jeho článku, z něhož vyplývá, že Jan má dost rozumu na to, aby si vzal nějakou Emeričanku; už je taky ve věku, kde jej nějaké silikonové kozy Lízy neohromí. Akorát, že si možná bude muset zvyknout na nějakou zdravější exotičtější kuchyni.;-)

0/0
3.7.2010 0:34

Wendolene+

Re: Dobry den vsem, pisu z prace, tak prominte diakritiku

Ono nejde o vareni a navic se nazory zamorske falangy lisi. Ja zastavam nazor, ze zalezi na praci obou, ale pokud je zena na materske, mela by varit, kdyz uz ne pro celou rodinu, tak aspon se poradne venovat tomu malickemu...vareni pro rostouci deti je snad zaklad. Bohuzel ne pro americke zeny. V tom to bude mit autor tezke..:-) On je hlavne rozdil ve vychove, cesky mamanek nejenze ocekava kompletni servis, ale jeste ho ani neoceni a nesnazi se pomoci, neni getleman...

0/0
2.7.2010 21:16



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.