Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ta, která nejsem

8. 7. 2010 2:11
Taky jsou tam pěkní chlapi

Onehdá jsem tam čekala na přestup v business lounge na letišti a řeknu vám, dámy, ti jižní gentlemani mají stále cosyk do sebe!

0 0
možnosti

Šnajdr

8. 7. 2010 7:24
Re: Taky jsou tam pěkní chlapi

;-D Zajímavý postřeh

0 0
možnosti

pavelpu

7. 7. 2010 11:06
Atlanta má krásné okolí

Jestli se nepletu, tak ta Slovenská restaurace byla někde v Mariettě, ne? Já tam byl dvakrát a jediné, co mě mrzelo byly jen 2 knedlíky k jinak dobré svíčkové.

Rozhodně nemůžu souhlasit s tím, že Atlanta je jen placka, horko a nic. Zvlášť sever je rozmanitý, kopcovitý a krásný. Bydlel jsem ve Smyrně a Atlanta je rozhodně město, tkeré stojí za to navštívit. Jen bych doporučil vykašlat se na turistické atrakce a raději si pronajmout na 2 dny auto a vyrazit po okolí. Stojí to za to.

0 0
možnosti

Šnajdr

8. 7. 2010 1:22
Re: Atlanta má krásné okolí

Dík. Ano, byla v Roswell, což je vedle Marietty. Já jsem teda dostal asi 4 knedlíky, taky jsem měl svíčkovou.;-D

A souhlas, Atlanta je hezká.

0 0
možnosti

Ten co vypálilil Atlantu

6. 7. 2010 19:06
jejda

připadá mi to povědomé;-D

0 0
možnosti

Šnajdr

8. 7. 2010 1:47
Re: jejda

;-D;-DJe to jasný.

0 0
možnosti

Kvintana.

6. 7. 2010 13:08
strasne

porad horko, nic moc k videni, placata krajina ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3710x
ip address