Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KZ

Katka1

8. 7. 2010 15:18
Ciznici vs. češi

Podle mých zkušeností jsou cizinci jaksi "civilizovanější" než češi. Zatímco české ženy jsou zvyklé starat se o domácnost a zároveň chodit do práce, cizinky dost zhusta do práce chodit odmítají a ještě vyžadují chůvu, protože u nich doma je to standart. Zatímco cizinci jsou zvyklí doma pomoci a respektují důležitost ženina povolání stejně jako důležitost toho svého, češi očekávají full service v domácnosti za každou cenu.

Moje zkušenosti jsou samozřejmě velmi omezené a definované tím, že cizinci (mluvím výhradně o mužích "ze Západu"), se kterými jsem měla možnost se setkat byli výhradně muži vyššího společenského postavení. Jak to chodí mezi dělníky z Ruska, netuším.

Ovšem já se jako žena cítila lépe po boku cizince, než po boku čecha. Jaksi více uznávaná a respektovaná.

0 0
možnosti
BK

baki

8. 7. 2010 15:15
třeba

Třeba se ty Češky vdávají za cizince proto, že oni nemají kecy typu, "se ženou, která nevaří, s tou se dobře nedaří" apod. ;-)

0 0
možnosti
W

Wild..Dog

8. 7. 2010 15:14
Ženský

jsou přizpůsobivější, taky je to jakýsi trend.  Já mám Američana a Máňa od nás z vesnice má jen traktoristu Pepu Nováka. Aby se mohla v kurníku chlubit a ostatní ji záviděly.;-D

0 0
možnosti
PS

Petr-007

8. 7. 2010 15:13
Já mám jiné zkušenosti než co říkají statistiky,

mezi mými známými je více mužů ženatých z cizinkami než naopak. Když jsem s nimi hovořil, tak důvodem sňatku z cizinkou byla větší "ženskost" cizinek a přehnaná emancipovanost Češek. Hodně pochybuji, že by někdo při výběru sexuální nebo životní partnerky myslel na zachování národa :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3710x
ip address