Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jednotka

neni to pravda

Snajdre celovjeku a ostatni rozumbradove,skutecnost je takova , ze tady v Orwelovicich(USA) se zatyka za kazdou blbost,protoze corrupt policije tu praktikuje tzv. Zero Tolerance vsichni se probudte z Daydreaming a zahodte ruzove bryle,asi se bojite pravdy,ted uz to stoji za backoru vsude , tady i u nas! deje se to zrejme porad a denne.ja znam hodne takovych pripadu,neslyseli jste o dvanactilete holce v N.Y.letos?byla zatcena a cuffed behind her back,za psani na svou skolni lavici ve tride , pozdeji ji pustili ale........clovek ktereho znam osobne(v zivote netrestany) dostal za jednu facku-misdemeanour,je to pres deset let a nemuze kvuli tomu najit praci,tak to je ta vase -SVOBODA? na co je tu napriklad treba  CENZURA? demokracie a svoboda nepotrebuje cenzuru! napisu vam vam vic pravdivych info jestli chcete,just ask. A Snajdre,zensky ktery se hned vrati do prace po porodu jsou feminacistky a nebo jsou jim vymyte mozky,moje manzelka te o tom muze-educate,she's gynekolog!

0/0
4.10.2010 0:38

Šnajdr

Re: neni to pravda

Není pravda, že se zatýká za každou blbost, dvanáctiletá holka v NY je extrémní případ, stejně jako třeba v Česku je extrémní případ to, co se stalo v Kuřimi, neznamená to nic v porovnání s ostatní populací. Jestli má váš známý misdemeanor a nemůže najít práci už deset let, tak chyba bude jinde, ne v systému, jednotko. Asi bude spíš Loser a vymlouvá se na to. Cenzura je třeba v každý společnosti, nikde neexistuje možnost si říkat a dělat, co chtějí všichni, ale v USA najdete mnohem víc svobody, můžete si klidně pálit korán, postavit se na Times Square s cedulí na který je Prezident Obama je totální vůl, můžete si dokonce založit sektu a dělat si tam různé věci podle sebe, to vše je tolerováno. A ženský, který se po porodu vracej do práce, to je většina Američanek, žádný femininacistky, ale obyčejný ženský, vymyté mozky ne, ale kombinace nemají jinou možnost nebo věří v kariéru nad všecko, nemají dost peněz, nemaj totiž možnosti jako v rozmazleným socialistickým Česku

0/0
6.10.2010 5:54

warbird_2006

konecne jeden optimalni clanek

doporucoval buch ho kazdemu precist.

0/0
3.10.2010 4:41

Šnajdr

Re: konecne jeden optimalni clanek

Děkuji.

0/0
3.10.2010 17:39

Isabelle

1+

No vida ... tohle se vam, pane Snajdr, povedlo ...:-)

0/0
24.7.2010 15:58

Šnajdr

Re: 1+

Díky :-)

0/0
3.10.2010 17:38

Astartoth

dobre clanky

Jak o tech zbranich, tak vsem ostatnim - USA je tak vzdalena kultura, malokdo tam byl a kdyz ano, tak videl takovy zlomek, ze podle informaci zde to pak vypada jako zpola rozvojova zeme, kde po kolemjdoucich mohou palit farmari dle toho, na ci soukromou hroudu kdo vstoupil, kde farar zehna hamburgerum a vsichni jsou prilis hloupi na to, aby emigrovali z toho pekla. Vlastne neco jako bylo zpodobneno v vynikajici PC hre Postal 2. Chvalabohu za osvetu R^

0/0
20.7.2010 11:06

Šnajdr

Re: dobre clanky

Dík. PC hry teda neznám, nehraju vůbec, ale díky za komentář.

0/0
21.7.2010 20:21

Caveat

Pár let jsem tam strávil. A pár věcí mi vadí.

Amíci jsou hodně povrchní. Jeden den vám řeknou celej život a druhej den vás málem nepozdraví. Jsou většinou taky pěkní pokrytci, tváří se jako nábožensky založení, ale tolik potratů, nemanželskejch dětí a rozvodů a  nevěr se jen tak nevidí.  Hlavně že věří v boha, ale chovají se strašně. Vadily mi ty harakiri ohledně alkoholu a sexu. Dělají, jako by nikdo nesexoval a nepil, ale opak je pravdou. Jinak s těma zbraněma souhlasím, školy nevím a zdravotnictví hrůza. Doktor prakticky nemá čas, a vůbec se neptá, jestli to chci nebo ne, prostě to napíše a basta, tady máš recept a běž. Další!!!

0/0
20.7.2010 4:07

iluminat

Re: Pár let jsem tam strávil. A pár věcí mi vadí.

drtiva vetsina americanu nejsou nabozni, vice nez polovina jsou unchurched, a o tech doktorech, to je vsude stejny, Dr. House je pouze televizni program.

0/0
20.7.2010 4:41

Caveat

Re: Pár let jsem tam strávil. A pár věcí mi vadí.

nejsou nábožní, ale tvrdí, že jsou. Panbíčkáři. Dr. House nesleduju, je to spíš kategorie scifi.

0/0
20.7.2010 4:51

Rodnok

Re: Pár let jsem tam strávil. A pár věcí mi vadí.

"tolik potratů, nemanželskejch dětí a rozvodů a nevěr se jen tak nevidí." - nemusíme k vidění chodit daleko, u nás se rozvádí asi polovina manželství, podle statistik US tolik přeci jen nemají.

0/0
20.7.2010 10:10

212321

Pravda

Jen si se jeste zapomnel zminit o pokrytectvi. American se bude tvarit, jako bys chtel otravit planetu, pokud si zapalis na verejnosti. Ovsem v zivote jsem nevidel tolik ridicu, kouricich za volantem, ze pro dym nebyli ani videt.

Nebo ten jejich komplex z alkoholu. Alkohol bezne v obchodech nekoupis. (Lisi se stat od statu) Vetsinou jen ve specializovanych obchodech a jen v urcitou dobu. A kdyz konecne v baru na plazi uderi jedenacta a prodaji ti plechovku piva, musis ji vypit v prostoru 3x3 metry, ohranicenem modrou carou.    

0/0
19.7.2010 23:52

Šnajdr

Re: Pravda

Děkuji za komentář. Myslím, že to pokrytectví a alkohol a další věci udělám v pokračování článku. Vidím, že se mi zde shromáždilo spousta námětů a nejvíc mě pobavil ten policejní stát. To je ;-D

0/0
20.7.2010 0:44

Rodnok

Re: Pravda

ad to kouření, je přece rozdíl kouřit na veřejnosti a sám v autě. Nazvat ochranu ostatních "pokrytectvím" můžete snad jen u vás v Klausistánu.

Něco podobného je to s tou pornografií v TV, na kabelovce samozřejmě není problém cokoliv a jsou na ní seriály jako Californication, kde se fuckuje v jednom kuse. Ovšem nedělá se to ve veřejné TV o přestávce odpoledního Superbowlu.

0/0
20.7.2010 10:26

jayana

ke zbranim

Konecne normalni clanek o USA! Ja bydlim deset let v Coloradu a nestacim zasnout, co vsechno si tu prectu :-)

Jen mala poznamka k pouziti strelnych zbrani v sebeobrane: tyhle zakony se lisi v ruznych statech, napr. v Coloradu muzete strilet jen, kdyz vam nekdo vleze do domu ci bytu (ne na pozemek) a ohrozuje vas na zivote. Nedavno se tu jeden chlapik dostal do vezeni, protoze strilel po zlodejich, kteri mu kradli prives.

0/0
19.7.2010 23:16

Šnajdr

Re: ke zbranim

Dík a máte pravdu, ty zákony se liší stát od státu. Asi bych měl udělat korekci v článku. Ale prostě USA není děsný a nebezpečný svět, jak si někteří myslí.

0/0
20.7.2010 0:43

Opinion

Infrastruktura

Co  mi vyloženě vadí v Americkém prostředí jsou ty jejich elektrické rozvody . Všude je les stožárů a to i velmi blízko centra například ve Filadelfii .  Jinak infrastrukturu mají pěkně zanedbanou, rezavé železniční mosty a například metro (NY,Philly) i když uznávám že jsou to staré stavby, ale za ty roky se to mohlo nějak renovovat, ale asi nejsou peníze na veřejné projekty .

0/0
19.7.2010 22:23

Šnajdr

Re: Infrastruktura

Chápu, ty rozvody jsou dost divné. Navíc kabelová tv není jako v Čr kabel v zemi, ale podél el. vedení, ve vzduchu;-D

0/0
20.7.2010 0:42

Astartoth

Re: Infrastruktura

To je holt tzv. prostredi kapitalismu, liberalismu a volneho trhu. U nas jsme svazani dusivymi regulacemi evropske komise ;-D Procez nam po vichrici nepopada chatrne vedeni na hlavy i s kabelovkou.

0/0
20.7.2010 11:00

Astartoth

Re: Infrastruktura

Zeleznice jsou soukrome a osobni doprava na nich neni, nebo je minimalni (charterove turisticke vlaky AMTRAK). Proto se vyplati nechat mosty nejen rezave, ale i mnohdy bizarni, par skobami stlucenych klad jako z nejakeho westernu. Naklad je pojisteny, takze kdyz to popada, stale se to vyplati - to je tzv. neregulovany kapitalismus.

0/0
20.7.2010 11:02

jaruca

Výborný článek

zajímaly by mne třeba určité zvláštnosti, před dávnou dobou jsem viděla dvoudílný film Amerika, ale už se dozajista spousta věcí změnila.

0/0
19.7.2010 21:23

Šnajdr

Re: Výborný článek

Dík. O tom filmu nemám šajna, takže nemůžu posoudit.

0/0
20.7.2010 0:41

jaruca

Re: Výborný článek

;-D docela šílené mi připadaly jejich koktejly ze žížal a různé havěti, nu což proteiny jsou proteiny, také už si nevzpomínám, co všechno tam bylo, tak proto ten zájem o zajímavosti :), i když je to zajisté země velmi zajímavá a blogerka žijící v Americe přibližuje místní poměry, ještě se nikam nechystám, zatím ;-)

0/0
20.7.2010 4:07

vtech

strucne

pekne

0/0
19.7.2010 20:56

Šnajdr

Re: strucne

:-)Dík.

0/0
20.7.2010 0:45

iluminat

karma, a jeste poznamku, taky jsem slysel ze americane

jsou pambickari, vetsina americanu byli (uz pred independenci) "unchurched" a stale jsou. Nekteri jsou nabozni, vetsina ne.

A ignoranti, jak kdo - kdyz mluvim s obycejnym nemcem, tak o Cesku vi takovych veci ze bych se z toho podelal,a to jsme sousedi, setkavam se s americany co o Cesku vi dost, jini ne, neco jako vsichni vzdelani a chytri evropane kteri nejsou jako ti hloupi a ignorantsti jako ti americane.

0/0
19.7.2010 20:15

Andri

Re: karma, a jeste poznamku, taky jsem slysel ze americane

to zase jak kde...treba, kde ziju ja, je drtiva vetsina lidi, jak vy rikate, "panbickaru", a kdyz rikam drtiva vetsina, tim myslim 99%. je tady vic kostelu nez tech fastfoodu 8-o

0/0
19.7.2010 21:28

Šnajdr

Re: karma, a jeste poznamku, taky jsem slysel ze americane

Panbíčkáři,to je taky kapitola. Vidím že se mi rýsuje článek další.:-)

0/0
20.7.2010 0:41

Camino

Re: karma, a jeste poznamku, taky jsem slysel ze americane

Iluminat, zase zalezi na tom, s kym se stykate. Zila jsem v Nemecku, Svycarsku, ted v na severoamerickem kontinente. Zamestnani a okruh pratel, osobni zajmy (kultura, sport, cestovani atd.) a pak jste doma vsude. Nechce to klapky na ocich a chce to trenovat mozkovnu. Jen slabomyslny muze rici neco v tom smyslu, ze jsou amici blbi.

My Cesi jsme velice kriticti ke vsemu co nemuzeme pochopit.V[>-]

0/0
21.7.2010 19:40

Wendolene+

Tak nejak to je, celkem povedny clanek

Bude pokracovani???

jinak k tem fast foodum, zajimavy fakt. Cim chudsi ctvrt, cim vic fast foodu. Kazda vesnicka ma svuj McDonald's ci KFC ci jine, ale cim bohatsi ctvrt, tim mensi sance na fast food.;-) S varenim souhlas, to same doprava a zbrane. Spousta lidi si mysli, ze je USA nebezpecna, ze ma kazdy zbran atd. Takze karma, pane S.

0/0
19.7.2010 19:22

motylek_02

Re: Tak nejak to je, celkem povedny clanek

:-) no jo Wendy, kdyz vidite americke detektivky, tak tuhne krev v zilach. :-)

0/0
19.7.2010 19:29

Šnajdr

Re: Tak nejak to je, celkem povedny clanek

Motylek 02, při které detektivce vám tuhne krev v žilách? To by mě zajímalo. Detektivky  já rád....;-D

0/0
19.7.2010 20:02

motylek_02

Re: Tak nejak to je, celkem povedny clanek

CSI: tam mivaji pekne detaily opalenych ci ruzne opracovanych mrtvych tel; dokonce jedna zbran odparila cloveka, zmasakrovala okoli a zbyly po nem jen tenisky (vyvedena scena). pak to byla nejaka detektivka kde meli nejakou zenskou ktera vnimala pocity na miste zlocinu, a prolinal se tam jeden psychopat porad a porad, ten pak po ni i sel. jinak me staci k tuhnuti krve malo :-), treba i dr. House a pomala vrazda manzela natiranim jazyka zlatym praskem (pomala otrava)

0/0
29.7.2010 0:33

truepapas123

Re: Tak nejak to je, celkem povedny clanek

,,,to nebyl "odpar", ta zbran toho cloveka sprchou projektilu "rozmasakrovala" na mrte a vychazela ze skutecneho zbranoveho systemu "metal storm", uz z nazvu jde mraz po zadech... 

viz video...

http://www.youtube.com/watch?v=d8hlj4EbdsE

0/0
3.10.2010 8:35

Vikina

Re: Tak nejak to je, celkem povedny clanek

motýlku, ty filmy,jak tam jezdí tanky, to nejsou detektývky, to jsou emerické cover-verze ruských filmů o Velké vlastenecké, akorát že tam všude vítězí Yankieové. A navíc tam tuhne krev nad tím, jaké to jsou blbosti :-P;-).

0/0
20.7.2010 2:45

Šnajdr

Re: Tak nejak to je, celkem povedny clanek

Wendolene, pokračování snad bude. Až mě něco napadne. A díky.

0/0
19.7.2010 20:02

Andri

ono se proste nikdy neda generalizovat...

napriklad, ja ziji na stredovychode a musim rict, ze vetsina lidi z meho okolo nejakou tu zbran doma ma...jsou to ale zbrane pouzivane na lov zvere, a pak rucni zbrane, vetsinou :)...

0/0
19.7.2010 18:11

Šnajdr

Re: ono se proste nikdy neda generalizovat...

Pravda, někteří mají doma lovecké pušky a podobně, ale USA není prostě žádná krvežíznivá země a nebezpečná.

0/0
19.7.2010 19:57

Andri

Re: ono se proste nikdy neda generalizovat...

no to sice neni, ale do urcite miry, ze ano...ty zbrane tady jsou, takze kdyz dojde k nejakemu nesvaru, tak to obcas muze vypadat trochu jinak, nez kdyz lidi ty zbrane k dispozici nemaji, ze jo...

0/0
19.7.2010 21:25

Camino

Re: ono se proste nikdy neda generalizovat...

Temer kazdy Svycar ma doma zbran a moc se o tom nemluvi. A kdo z Cechu vi, ktere je hlavni mesto treba Nebrasky?

0/0
21.7.2010 16:44

Thriller

Re: ono se proste nikdy neda generalizovat...

No jo, ale 11 tisíc vražd každý rok... Horší je myslím už jen JAR a Mexiko...

0/0
19.7.2010 23:35

wiki5.5

Re: ono se proste nikdy neda generalizovat...

a Polsko... a az bude v Cechach tolik pristehovalcu jako v US tak se jiste brzy vysvihne mezi svetovou spicku

http://www.nationmaster.com/graph/cri_mur_percap-crime-murders-per-capita

0/0
20.7.2010 5:27

detour

"Průměrný Američan neumí zeměpis a je omezený"

...,protože ani neví kde je Česká republika a nezná Prahu. Ačkoliv tohle jsem už slyšel mnohokrát, pokaždé mne baví udělat z toho, kdo to řekne, tupce. Vždy jsem se dotyčného zeptal, jestli tedy ví, kde leží Východní Virginie nebo jaké je hlavní město Kalifornie. Buď následovalo duté ticho nebo odpovědi L.A. nebo Frisco (ti chytřejší).

0/0
19.7.2010 17:00

Šnajdr

Re: "Průměrný Američan neumí zeměpis a je omezený"

:-) To ani nemusím komentat, že;-D;-D

0/0
19.7.2010 19:56

Vikina

Díky za článek,

R^R^  :-)

0/0
19.7.2010 16:33

Šnajdr

Re: Díky za článek,

Rádo se stalo.:-)

0/0
19.7.2010 19:55

solway

Výtečný blog .

Autor v podstatě odpověděl za ty základní otázky , které si středoevropan v souvislosti s USA klade .  Velmi bych si přál , aby se bloger věnoval podobným americkým mýtům opět a to brzy .  !!R^

0/0
19.7.2010 16:31

Šnajdr

Re: Výtečný blog .

Dík. Pokusím se, to ale musím zase nasbírat někde dotazy. Nemáte nějaký konkrétní?:-)

0/0
19.7.2010 19:55

POToole

I s tím vařením

je to jak kde a jak kdo. Zde na středozápadě se vaří doma hodně, včetně domácího chleba, hodně se griluje. Mám tisíce vynikajících receptů, rozdíl je v tom, že se vaří jednoduššeji než třeba svíčkovou s knedlíkem. A že většinou vaří doma oba manželé, nejen manželka...

0/0
19.7.2010 15:14



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.