Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

1888

Bloger ma prvni prispevek a

ostatni se bavi o cem chteji

0/0
6.8.2010 20:03

petrhajek.blog.idnes.cz

ja se rozhodne nechci p. Bosaka zastavat,

ale co pisete vy me stavi na jeho stranu. Ne tim, co pise, ale tim, ze by mel nekdo - nejaka vyssi moc, kontrolovat, posuzovat.... Dekuji, ne. cenzura je spatne. Svoboda slova je binarni - bud je nebo neni. Nemuze byt napul. Vzdyt ten, kdo pise urazky a nenavistne clanky tim dela vizitku jen sobe. Nejlepsi reakce neni ho cenzurovat, smazat, zrusit. Nejlepsi obrana je ho necist, kdyz vas takhle spali. Je to vase svoboda, stejne jako by mela byt jeho napsat cokoliv.

Ano, mnoho lidi jsou sprosti hulvati. Ale tim, ze je budeme sikanovat a cenzurovat je jen vyhrotime. kdyz je nechame a budeme v tichu ignorovat-  bud se proberou... a nebo budou tak minoritni a na okraji, ze bude uplne jedno, co pisou. Jedina cenzura, co uznavam, je autocenzura-vlastni kulturnost, takt, vychovani a slusnost. Ne neco zvenku.

A ohledne toho, co psal (necetl jsem to a ani me to nezajima) - je otazka, jesli se do ni navaze protoze je tehotna a nebo za to co dela. Protoze s tim nema tehotenstvi co delat,to je mimo

0/0
3.8.2010 16:56

Vikina2

Tak dneska se mazalo tak,

že se to nezobrazuje ani ve skrytých - že by nám to redakce vysvětlila?? Jéžíš, to jsem ale naiva. Nebo že by to nemazala redakce?

0/0
30.7.2010 0:29

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

Nevím,

třeba Vám pomůže můj článek na tohle téma. http://odarcenkova.blog.idnes.cz/c/148380/Znovu-k-diskuzim.html  L.;-)

0/0
29.7.2010 23:50

Anselm

Proč ho tolik žen brání?

Úplně teď pominu pana Bosáka, čistě jenom k těm ženám jej bránícím. Tady jste podle mého názoru vedle zcela určitě.

Zas tak moc jich není. Jsou to ty, které k němu už dost dlouho chodí a mají jeho psaní a fotky rády. Jenom pár, pořád stejná jména. Přečtěte si ty diskuze, pravděpodobně naznáte, že to nejsou žádné masochistky ani zpitomělé naivky. Jako klaďas se jim autor nijak neprezentuje, namnoze spíš naopak, někdy i chňape, když ho chtějí hladit. A facek bych se v tomhle případě už vůbec neobával.

Víte, pane Schneidere, já si právě to, že jej teď brání, na nich cením. A nebojte se, že nemají vlastní rozum.

0/0
28.7.2010 13:41

V.Woolfová

Re: Proč ho tolik žen brání?

Díky, konečně někdo, kdo si nemyslí, že jsme jen ufňukané feny, kterým nezbývá nic jiného než zbožňovat pana Bosáka. Budu mluvit za sebe. Líbí se mi jak píše, tryská to z něj tak, jak by asi mnohý přál a fotky jsou skvělé. Někdy mě štve,ale to je jen dobře. Člověk, který mě občas nenaštve  nemá svou cenu. Ale ustojím to.-)

0/0
28.7.2010 22:19

fr-mottl

Re: Proč ho tolik žen brání?

tohle me na Vas damy trochu stve, porad tyhle zastupne duvody - ma skvely fotky, tryska to z  nej ...

Co je na tom spatnyho rict na rovinu, fyzicky me pritahuje, chtela bych se snim vyspat. Freud uz to viedel davno, to podvedome 'tryska to znej' vas vazena prozradilo.

0/0
28.7.2010 23:36

Wokobere

Re: Proč ho tolik žen brání?

Nesmíte soudit jiné podle sebe. Nemá každý veškeré vidění zaslepené sexem.

0/0
29.7.2010 8:09

V.Woolfová

Re: Proč ho tolik žen brání?

Kdyby se jednalo o ženu, napíšu to stejně. Znamelo by to tedy, že jsem lesba? Tyhle sexistické poznámky ve mně vyvolávají mírný úsměv.-)

0/0
29.7.2010 9:31

Wokobere

Re: Proč ho tolik žen brání?

:-)

0/0
29.7.2010 9:51

Der Maschinist

Re: Proč ho tolik žen brání?

R^

0/0
30.7.2010 11:18

V.Woolfová

Plavete si životem, nic nehrotíte,

rodiče se za Vás nemusí stydět. No,mí rodiče by se asi styděli, kdybych jen proplouvala, vyhýbala se překážkám a konfliktům a byla taková ta hodná, co říká věci, které jsou správné a co se sluší. Překážky Vás jednou dostihnou a budete se snimi muset vypořádat.Neříkám, že musíte věci hrotit, ale problémům se nevyhnete a někdy se každý musí poprat sám za sebe.-)

P.S. Myslím, že pan Bosák nevěděl ani zbla o tom, že paní Boehmová je těhotná. Ona to někde publikovala?

V.-)

0/0
28.7.2010 10:25

sir Humphrey 007

Re: Plavete si životem, nic nehrotíte,

ta je furt

0/0
28.7.2010 11:24

Krysařík je nezničitelný.

Hmm..

Zapnul jsen si ten jejich rozšířený režim a také se nestačím divit..8-o

0/0
28.7.2010 8:49

papaya v banánu a naopak

sním či bdím ????

8-o8-o;-D ty vado, tak tady se práskalo adminovi, tady se mazalo  ... no pěkně děkuju za snahu, ale mi to neva, si klidně založim další nicky, když má admin pocit, že slovo stolice je nemravný Rv!!

0/0
28.7.2010 8:40

Krysařík je nezničitelný.

Re: sním či bdím ????

Jak to děláš?  Já včera chytnul jen jeden. A ten navíc reklamuji...8-o

0/0
28.7.2010 8:45

papaya v banánu a naopak

Re: sním či bdím ????

;-D já nereklamuji nic ! Taky proč bych tloukla tam, kde mi nikdo otevřít nechce, že ? :-P;-€

0/0
28.7.2010 11:22

Vikina2

Re: sním či bdím ????

No, koukám, že mazali jenom Tebe, takže je to jasný - neštěkáš se smečkou, tak kvintána či jiný jejich bonzák se stará o nahlášení nevhodných příspěvků a spřízněné duše v redakci se už postarají o další. Je to jejich nová metoda, likvidovat odpůrce - je zvláštní, že tohle ten minipes nevidí, o Schneiderovi nemluvě (a přitom se tu celou dobu o tom bavíme, totiž o podstatě sporu a důvodu Bosakovy surové odezvy). Zaráží mě, že právě admini v tom konečně neudělají pořádek.

0/0
28.7.2010 19:57

fr-mottl

ptate se. proc ho tolik zen obdivuje

tak na to Vam mohu odpovedet. Je to velky, dobre staveny chlap a svym projevem naznacuje zenam, ze muze byt (jak rikaji nasi nemecti pratele) tou skalou v priboji a to je neco, ceho si zeny nejvice ceni. Pan Bosak je pro ne prototyp chlapa, o ktereho je mozno se v nouzi oprit. Verte mi, ja jsem velkej jak Lionel Messi a muzu bejt vtipnej a chytrej a dokonce i bohatej, ale proti nekomu takovemu nemam sanci.

To samozrejme neni chyba tech zen, ony jednaji tak, jak jim evoluce narizuje, s tim nic neudelame.

0/0
27.7.2010 21:43

Krysařík je nezničitelný.

Re: ptate se. proc ho tolik zen obdivuje

Já vám nevím, žena nejsem. To bude asi tím. Není mi totiž jasné, jak může být jako vlastnost imponující to, když nějaký muž brečí nad nespravedlností, místo aby chybu hledal nejdřív u sebe, tak osočuje všechny okolo, jeho slovník mi také nepřipadne inponující. Chápu, že mnohé ženy mohou mít rády, když muž příjde domů a nejdříve manželku zbančí. Sice nechápu, ale věřím že některým ženám to může dělat dobře, případně jim to imponuje. Asi tak nějak.

0/0
27.7.2010 21:50

papaya v banánu a naopak

Re: ptate se. proc ho tolik zen obdivuje

;-D;-Dto jste vedle jak ta jedle, drahý Lionelii (zazpíváte ??) ... Podporují ho zde vesměs ženy neproduktivního věku, takže ?? Je libo jiná teorie ? :-P Třeba něco jako ... ooo, jak jsou některé ženy jednoduché, vždyť co dopisů dostává Kajínek do věznice ... a další zločinci, jsou to šlechetné osoby, chuděry...s falešným pocitem, že někoho mohou předělat ;-( .. Co teda, líbí se vám to ?? nebo si ještě něco vyguglete ...;-D hodně štěstí .-)

0/0
27.7.2010 22:15

Šnajdr

Re: ptate se. proc ho tolik zen obdivuje

No dík za vysvětlení, fr. mottl.

0/0
27.7.2010 23:23

proxima centauri

Re: ptate se. proc ho tolik zen obdivuje

tak tohodle indiana bych jako zena opravdu obdivovat nemohla. Ani fyzicky a uz vubec mi neimponuje svou osobnosti, tu dal myslim jasne najevo. Imponovat muze tak maximalne masochistickym zenuskam, co se budou divit az od podobnych typku dostanou pres h*** (netvrdim ze Bosak mlati zeny, ale svym vyjadrovanim dava najevo co je zac)

0/0
28.7.2010 13:41

Pulchritudinous Wendolene

Jo, pane Scheidere, to mate tezky

Oni si nekteri ptacci mysli, jak jsou vyjimecni a kdyz je nekdo presvedci, ze ne, opravdu ne, tak to vadi. Uznavam, jeden cas jsem mela nemistne poznamky vuci admince Boehmove, ale mam pravo zmenit nazor, ne? A styl pana Bosaka je ubohy. Nadava, ze mu  nadavame. Aneb jsme vsichni stejni v tomto Matrixu. Ale take mne udivuje, ze za nej bojuji zeny. No nic. Clovek se porad uci.;-)

0/0
27.7.2010 21:20

Krysařík je nezničitelný.

Víme první / Blesková zpráva

Wendule nexistuje. Je jen virtuální fantómn Jen další program v Matrixu. Od té doby co spadl její server, tak se tu nazjevila. Asi se čeká, až ji nějaký admin nahodí.

0/0
27.7.2010 21:12

Pulchritudinous Wendolene

Re: Víme první / Blesková zpráva

;-D

0/0
27.7.2010 21:18

Boulder Dash

myslim ze to bylo nekde koncem clanku

sex v praze, ale nejsem si jisty.

0/0
27.7.2010 21:00

Boulder Dash

Re: myslim ze to bylo nekde koncem clanku

to bylo pro buchara

0/0
27.7.2010 21:00

Boulder Dash

Re: myslim ze to bylo nekde koncem clanku

neni to tam, mozna to vymazal

0/0
27.7.2010 21:01

Bucharovic

.

Já pořád nemůžu v tom Bosákově článku nikde najít nic o Tereze Boehmový. To bylo v diskusi, nebo kde? Postrčte mě někdo správným směrem please. Na Terku nedám dopustit a divil bych se, kdyby mně nějaká urážka směrem k ní utekla, ale asi jo. Prosím teda o nasměrování. Díky V.Kroupa

0/0
27.7.2010 20:55

Krysařík je nezničitelný.

Re: .

To mají fuk, pane rada. Voni to furt aktualizujou, že se v tom sami nemůžou vyznat.:-/

0/0
27.7.2010 21:00

_sluníčko

Re: .

http://bosak.blog.idnes.cz/c/148422/Muj-Boj.html    dole

0/0
27.7.2010 21:02

Bucharovic

Re: .

Jo, tak jsem to našel. Můj názor je ten, že pes zahnanej do kouta kouše - něco o tom vím. Jsem si na 100% jistej, že pan Bosák o těhotenství Terezy nevěděl. Jinak by jí asi to o pohybu nepsal. Pan Bosák je - JINEJ. Mně osobně je moc líto, že ho prostě lidi nenechají v klidu psát jeho blogy a šijou do něj. Škoda, že se tohle celé stalo. Ten člověk v sobě prostě má určitý kouzlo a není snadný mu přijít na chuť, al ekdyž se to povede, nutí vás to k zamyšlení a to je dobře - teď píšu o jeho blozích, ne o reakcích v diskusích, kdy už viděl rudě. Jak jsem řekl, škoda, že se to celé stalo. Jestli odjede z blogu, tak se odtud ztratí něco jinýho, než paroubkometi. On je jinej a ta jinakost není špatná. Jenže ho to tady semlelo. Poučení...? Asi ne, škoda... V.Kroupa

0/0
27.7.2010 21:20

_sluníčko

Re: .

já se do těhle debat nezapojuju, jen jsem vám dala odkaz, který jste hledal. Váš názor plně respektuji.

0/0
27.7.2010 21:24

littlemisssunshine

Re: .

Bosakovy clanky se mi libily do clanku Emigranti spojte se. Tam uz zacina narazet na Cechy a to se mi nelibi......a pak uz to slo z kopce. Rekl slecne kavanove "at mu polibi p"rdel", potom nazval urcite diskutujici Pxxx a jakmile nekdo pouzije tohle slovo, tak u me to uz prohral. Proto se Jenovi nedivim, ze tohle napsal.

0/0
27.7.2010 21:57

fr-mottl

Re: .

ja bych naopak rekl, ze prave ten zapisek o tech emigrantech je velice povedeny a nadhazuje problematiku, o ktere se 'nerado' mluvi. Pan Bosak mel v jadre sveho prispevku velkou pravdu a rekl bych, ze zajimavou formou vyjadril takove citove rozpolezeni nad tou problematikou domorodec versus emigrant. Rozpolozeni proto, ze sam nema zadne reseni a tape. Ale to jeho tapani by melo byt pro obe strany vyzvou, hledat cesty jak ten vztahovy problem konecne resit.

0/0
27.7.2010 22:05

littlemisssunshine

Re: .

Mozna mate pravdu. Ale nektere poznamky mohl vynechat. Je az moc negativni. A verim, ze spoustu lidi tim nastval (jako zacatek cele "kauzy").

Co vlastne cekal? Ze ho vsichni prijmou s otevrenou naruci? Mate podobny problem treba po 2 sv valce, kdy se domu vraceli ti, co prezili koncentrak, ale nekdo jiny uz bydlel v jejich domu a nebyli tam vpusteni, nakonec museli emigrovat..................tenkrat se to taky neresilo. Ale pan Bosak pise v tom stylu, ze "Vy jste na me byli hnusni, tak ja budu hnusny zpatky". Nevim, jestli jsem to vysvetlila dobre..........ale doufam, ze pochopite co tim myslm

:-)

0/0
27.7.2010 22:42

proxima centauri

Re: .

Je to hulvat, ne ze je JINEJ. Tim svym blogem to dal snad jasne najevo. Vzdyt se to ani neda cist, je v tom zmatek. Stylisticky, gramaticky, vety hole co na sebe ani nenavazuji.... Toliko muj nazor. Hlavne, ze si mysli, ze je machoRv

0/0
28.7.2010 13:37

Vikina2

Re: .

V tom případě doporučuji návštěvu blogu Vl. Hamrala mladšího a mé nejoblíbenější blogerky Markétky Linden, to je teprve stylistické maso.;-):-P

0/0
28.7.2010 20:56

Vikina2

Ach jo, stále dokola

Rambo (V.K) a spol. (že se k nim přidal deratizátor mě mate) ještě tu schází kvintoš, jsou náhle plní dodržování kodexu, morálky, etiky apod. - zrovna oni. Vrazi káží o morálce ??? Oni snad nějakou mají? Uznávají? Najednou zde hájí kodex, který neuznávají ani náhodou! Vedou sofistikované řeči, odvádějící od merita věci - drze se vysmívají lidem, které nechali vybanovat za neškodné příspěvky a farizejsky se jich ptají, proč nepsali slušně. To je neuvěřitelné, taková stoka, takový mravní nihilismus. Bosák je prý hulvát, protože kopl do .... všechny, co kopali do něho. Říká surovou pravdu, dovolil si přetisknout hulvátství z jejich pelechu - óóó, jak sprosté!! Oni, které slušnost nepotkala ani náhodou, kteří nikdy nediskutovali, jen se posmívali a šikanovali, nás najednou poučují o tom, jak vést slušné diskuze? Unglaublich, solchere Schweinerei!

0/0
27.7.2010 20:01

Krysařík je nezničitelný.

Re: Ach jo, stále dokola

Na Deratizátora nešahej. Dokonce nemáš právo o něm ani psát. ;-O;-€

0/0
27.7.2010 20:16

Krysařík je nezničitelný.

Tak tomu tedy nerozumím.

Jsem urgoval jeden ranní smazanej příspěvek a došla mi na mail hláška něco ve stylu.. Nikdo není doma, v případě dotřeby kontaktujte toho a toho.....8-o

0/0
27.7.2010 19:25

Šnajdr

Re: Tak tomu tedy nerozumím.

Když má někdo z adminů dovolenou, je to běžné. Dostanete automatickou zprávu z jejich mailu.

0/0
27.7.2010 19:36

Krysařík je nezničitelný.

Re: Tak tomu tedy nerozumím.

Jsou tam taková pro mne neznámá jména. Jsem si dovolil s nadějí a zdvořilostí požádat o vyjádření. Optimismus mi sice není vlastní, ale slušností mnohdy dokážete zázraky. O čemž ovšem spousta lidí nemá ani tuchu.

0/0
27.7.2010 19:44

Tezaur

Teď to

vypadá to tak, že je snazší navážet se do Bosáka, který nemůže přímo reagovat za to, že urazil těhotnou, o čemž neměl ani páru.8-o

Mnohem statečnější by bylo atakovat skupinu diskutérů obecně nepříjemných. Jenže pak by hrozilo poštvat je proti sobě a upevnit tak pozici možné konkurence - Bosáka. Ještě, že to jen tak vypadá ...;-D

0/0
27.7.2010 19:08

Tezaur

Re: Teď to

Jasné je, že kodex platí pro všechny ... i váš argument. Jenže Bosák cosi tvoří a své dílo brání a tak jsou jeho emoce opodstatněnejší než  u destruktivních jedinců, kteří netvoří nic, pouze otravují. A ještě jsou zde další, kteří si dovolí pár švestiček ze své zahrádky...:-/

0/0
27.7.2010 19:23

Šnajdr

Re: Teď to

To není o tom, zda to věděl nebo ne. TO je o celém stylu, jak reaguje na ženy a jak některé ženy považují jeho jednání za správné a obdivují ho. Mužům hrozí kandelábrem, ženám říká sprostě. Byl sprostý, dostal ban. Jeho reakce není bránění díla ale kopání a nadávání.

0/0
27.7.2010 19:38

papaya v banánu a naopak

a furt dokola, až do úplného bezvědomí...

ale bakaláři Šnajdře, vy správňáku, vy chlape jeden uctivá ... no tak se konečně vzpamatujte, ne ?? Proč by zrovna Bosak nebo kdokoliv jinej, chlap nebo ženská .. měl koukat na svět vašima brejlema, nosit vaše boty ?? Nechte mu jeho ,dle vás - vulgární - svět, sakra ... je to tak těžký pochopit ?? Je to snad o něčem jiným ? On vám taky nechává tu vaši podělanou slušnost, nažehlenej límec ... To přece není o žádným obdivu žen anebo stárnoucích fen.  Přece to je o obyčejně neobyčejné toleranci k druhému...Není snad tak nemožné připustit, že v osobním kontaktu by se možná jevil obtížně, kdo ví, říká tu snad nějaká žena, že ho chce domů ? Že ho chce za manžela ? Že s ním půjde na borůvky ? Proberte se, a nehledejte za tou obranou těch zdejších žen skryté motivy. Žádné tam nejsou. Ovšem hovořím jen za sebe. Ale třeba se některá přidá :-))

0/0
27.7.2010 20:09

Krysařík je nezničitelný.

Re: a furt dokola, až do úplného bezvědomí...

Pchá.. žen? Pochybuji. Stejně jste jen hrstka podivných existencí, které se jen za ženy vydávají. Také nevěřím, že zrovna vy a kupříkladu ona Vikina s přízviskem druhá by mohla být žena. Stvoření křehké, nevinné a prosté jakékoliv arogance.

0/0
27.7.2010 20:23

papaya v banánu a naopak

Re: a furt dokola, až do úplného bezvědomí...

tak na tohle asi ani nemá cenu reagovat, že ??? ;-D;-D

0/0
27.7.2010 20:25



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.