Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wendolene+

Rozumny zaver

Take znam takove nadhery, ktere jsou schopny vse rozbit a znicit, ale to neznamena, ze vsechny jsou takove...to same plati i o muzich. Clanek pani Spidlove vsak zadny rozumny zaver nemel, a tak Vam karma, ji ne:-)

0/0
30.6.2010 21:44

motylek_02

ano

:-) na tango jsou potreba dva. Jen kdyby clovek dostal po narozeni nejaky manual, aby si tu pusu nemusel pracne natloukat sam. Kdyz v rodine neco funguje ne na spravnych zakladech, nekdy se tezko zjistuje, ze to co je tolik zname a normalni, ze je vlastne nenormalni. Nemam rada clanky typu zeny delaji tohle, muzi tohle, zobecnovani nema smysl.

0/0
30.6.2010 16:33

Šnajdr

Re: ano

Kdybyste si ten můj článek dočela, zjistila byste, že mám poněkud jiný závěr než kolegyně, která napsala cosi o mužích. Což mě naštvalo, jak se hází muži do jednoho pytle. Proto jsem napsal toto. Manual netreba, jenom si vazit sam sebe, mit jasno a nedelat prilis velke kompromisy kvuli cemukoliv.

0/0
30.6.2010 16:46

motylek_02

Re: ano

:-) vas clanek jsem docetla a pochopila jsem ho tak, ze hazeni do pytle rad nemate. jen jsem nevyjadrila souhlas. Clanek vladky Spidlove (?) jsem cetla a nepusobil na me tak, ze hazi vsechny muzske do jednoho pytle. Zminila par prikladu. Prisel mi podobny jako Vas drivejsi na tema "Ceske zeny smrdi" . Tedy doufam, ze zarazuji autory spravne, pokud ne, omlouvam se. A s tim manualem; v nem by stalo treba i to co jste napsal. Pro nektere je tezke vazit si sam/a sebe, kdyz to neumi ani rodice a kdyz je normalni nevazit si sebe, prizbusobovat se, obetovat se atd. Proste vztahy mohou byt dost komplikovane, micha se v nich to co mame odkoukano z rodiny s tim co chceme.

0/0
30.6.2010 17:06

Šnajdr

Re: ano

české ženy smrdí? 8-o O čem to mluvíte?

Pokud si uvědomujete, že vaše vlastní rodina nefungovala dobře, to ještě nutně neznamená, že váš vlastní vztah musí pohořet. Někdy se člověk právě proto umí vyvarovat podobných chyb. Záleží na vůli dotyčného.

0/0
30.6.2010 17:29

motylek_02

Re: ano

na blogu jsem cetla clanek v tomto duchu. myslela jsem si, ze autorem jste vy. Zrejme jsem se spletla.

0/0
30.6.2010 18:00

Vikina

Re: ano

Jojo, motýlku, výchova zde schází (kdysi to snad nahrazovalo jakýmsi způsobem náboženství), jenže nejsou učebnice ani lidé, kteří by je napsali. Teda, ne že by knižní znalosti až tolik zase komukoliv pomohly, ale bylo by to aspoň něco.

0/0
30.6.2010 17:36

motylek_02

Re: ano

nerekla bych ze schazi vychova, ale kazda rodina ma urcitou dynamiku a ne vsechny navyky z ni jsou idealni pro zivot. Nicmene je na kazdem, aby se s tim popasoval.

0/0
30.6.2010 18:17

Vikina

Re: ano

No a o tom by snad právě ty výchova měla být, né?

0/0
1.7.2010 17:42

Astartoth

Re: ano

Ale vzdyt ten manual vsichni dostavaji od rodicu a pohrdaji jim jako prezitkem starcu :-)

0/0
1.7.2010 9:42

anžto

případ druhý

to bych chtěla vidět - holka bez peněz a na intru, rodina nefunguje - takže ji zřejmě ani nepodporuje - ale ona v klídku zvládá starat se sama o dítě :-) jo jo, takovejch bude asi mraky

0/0
30.6.2010 15:04

papaya.

Re: případ druhý

;-D jj, a ještě je taková mrcha, že to dítě živí jen za svý... a po otci dítěte nic nechce ...ta by zasloužila !

0/0
30.6.2010 15:10

Šnajdr

Re: případ druhý

Ten příběh je z doby socialismu, kdy ona dostávala přídávky od státu, tudíž od něho nic nechtěla. Opravdu se takové věci stávají.

0/0
30.6.2010 16:26

papaya.

Re: případ druhý

ok, netvrdím, že nestávají .... )) btw i za socialismu se samoživitelkám nevedlo bůhvíjak dobře.

0/0
30.6.2010 16:35

Šnajdr

Re: případ druhý

:-)

0/0
30.6.2010 16:51

norayellow

Re: případ druhý

Ani nemusela. Alimenty ji platil stat. Coz bylo kolikrat lepsi, alespon chodily pravidelne a ne jak noty na buben. Myslim ze to tak chodi v Cechach i v kapitalismu, ne? Takze vyzdvihovat Ja od nej nic nechci zni sice hrdinne, ovsem misto otce plati na jeji dite ze spolecne kasy ostatni.

0/0
30.6.2010 17:17

papaya.

Re: případ druhý

Já myslím, Noro, že nemáte pravdu. Měla jsem rozvedenou kamarádku za socíku a ta měla dvě děcka. Bývalý jí vyměřené alimenty neplatil ... byl to tulák a nikde nedělal, ani za to kupodivu ale nešel sedět do krimu. Stát jí neplatil nic a není to ani teď, jen to bylo kdysi v parlamentu jako návrh.

0/0
30.6.2010 17:21

Vikina

Re: případ druhý

tentokrát, ač mi to trhá játra, musím s pájou souhlasit, za socíku samoživitelky nedostávaly nic. Nyní dostávají sociální dávky, které alimenty v podstatě nahrazují, takže některé z dnešních slečen se raději nevdávají, ač s tatínkem pěkně žijí v jednom bytě. A nežijí si nijak špatně. Tedy asi jak která, abych negeneralizoval.

0/0
30.6.2010 17:32

Šnajdr

Re: případ druhý

Nebyl náhodou rozdíl mezi svobodnou matkou a rozvedenou ženskou? V tom jak ji stát podporoval či ne?

0/0
30.6.2010 17:40

Vikina

Re: případ druhý

To přesně nevím, rozvedené rozhodně nepomáhal ničím, žena byla vždy odkázána na soud, který promptně rozhodl v její prospěch, čímž to zhaslo, páč z tatínka tuláka nebo kriminálníka nikdo nic nevydobyl a státu to bylo šumák. A svobodné?? Myslím, že i tam zaujal socialistický stát ryze kapitalistické stanovisko - jako že každý je zodpovědný za to, co si nadrobí. Nějak si nevzpomínám, že by stát vyplácel komukoliv nějaké dávky, tenkrát to totiž nebylo třeba, nezaměstnaní, jak známo, nebyli.

0/0
30.6.2010 17:46

norayellow

Re: případ druhý

Ano, ja jsem psala o svobodnych matkach ktere casto neuvedly jmeno otce. A ty stat podporoval a domnivam se, ze podporuje stale.

0/0
30.6.2010 18:41

norayellow

Re: případ druhý

Myslim ze kazda mluvime o necem jinem. Ja pisi o samozivitelkach ktere neuvedly otce - otec neznam. Ty dostavaly od statu socialni podporu. V podstate stat platil na deti misto otce. Tak to vetsinou byvalo u tech ktere od otce nic nechtely.

0/0
30.6.2010 18:40

Vikina

Tentokrát ňáký umírněný,

to su zvědav,jestli se tu strhne bitva. Ale vlastně jó, správňáckejch bojovně naladěných pipek, vždy ochotnejch vyrazit do útoku na obranu ženckejch práv, je tady neurékom, tak se máme na co těšit. :-)

Mmch, jak jsou na tom ty emerický holky? Nejsou nakonec ty český pipi stokrát lepší?

0/0
30.6.2010 14:35

http://rossi.blog.idnes.cz

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

vikino, co furt máte s těma pipkama? nemůžou bejt ve vašem chápání i ženský? prostě ženský, bez těch pipek? vám asi nějaká hodně ublížila, že jo?

0/0
30.6.2010 14:47

Keprník

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

Nepila s ním keprníček.

0/0
30.6.2010 14:50

Vikina

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

Rossni, zmiňuji pipi, abych nemluvil o té většině normálních ženských, které by to zbytečně vztahovaly na sebe. :-P

0/0
30.6.2010 14:58

Luisa

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

Fakt, jo? :-) A já si celou dobu myslela, že oslovení "pipi" z tvé klávesnice je takřka... "láskyplné" ;-). (Už si utekl a vyhrál? ;-D;-))

0/0
30.6.2010 15:26

Vikina

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

Tak já su přeci k ženám (i pipi) vždy "láskyplný" ;-D. Někerý sufražetky to sice nechápou, ale to už je jejich problém :-/ (viď, Pájo :-P)

0/0
30.6.2010 17:08

papaya.

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

frustráte a otloukánku mikino, najdi si ve slovníku význam slova sufražetka, když už se pokoušíš někoho urážet. Mimo terč Rv

0/0
30.6.2010 17:26

Vikina

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

vím, co to je sufražetka, Pájo, je to bojovně naladěná střelená ženská ;-D;-D;-).

0/0
30.6.2010 17:38

Vikina

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

Hm, tak jsem se nemýlil:-)! A ty hlavní tady samozřejmě nemohou chybět ;-D;-D.

0/0
30.6.2010 15:00

Keprník

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

Třá Vikina. ;-D

0/0
30.6.2010 15:01

papaya.

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

;-D;-D hlavně že si dobře popovídáš sám se sebou !!

0/0
30.6.2010 15:01

Keprník

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

;-D

0/0
30.6.2010 15:13

Šnajdr

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

americké ženy jsou dost jiné než ty české, počet rozvodů a nemanželských dětí myslím hovoří za své, ovšem české ženy vypadají, že je dohánějí ...;-)

0/0
30.6.2010 16:27

Vikina

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

Inu, pokrok nejde bohužel zastavit ;-(. Naštěstí nová generace českých mladíků není tak zmasírovaná femini propagandou, takže to budou mít cool holki sakra těžký :-P;-).

0/0
30.6.2010 17:05

papaya.

haha, a jak těžký, řekni, něco o tom víš, že ?

:-/ no každý se nemůže pochlubit svými vzory jako ty, čistokrevný hausmanovec ... Pěkně ustrašený pazgřivce jsi asi vychoval z těch svých kluků.Rv

0/0
30.6.2010 17:32

Vikina

Re: haha, a jak těžký, řekni, něco o tom víš, že ?

Páji, mé kluky vychovávala hlavně manželka, a vychovala je vskutku vzorně, proto o ně nemám nejmenší obavy :-);-D, za to ty chudinky, co si je vemou, ty lituji už teď ;-D;-D.

0/0
30.6.2010 17:41

norayellow

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

Tak jake jsou americke zeny na to tu budou jini odbornici. Ovsem Kanade se pri pripadnych snatkovych vyletech radeji vyhni. To bys teprve poznal, co to je feminismus;-D. My z Vychodu jsme tu poklad rodiny. Nezbrblej a bud rad za ceske devce;-)

0/0
30.6.2010 17:19

Vikina

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

Fšak jó, Noři :-)VV (ale i tak musí být jeden pořád ve střehu, ženský jsou na celým světě v tom základním stejný :-/;-()

0/0
30.6.2010 17:51

norayellow

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

Tak to je snad jeden z duvodu proc si je berete, ne?;-D

0/0
30.6.2010 18:43

Vikina

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

Myslíš, že si je bereme kvůli pipi?? To ne, to nedělají ani tvrdí Hausmannovci. Já myslel to věčný prudění mnohých žen, a kvůli tomu si je rozhodně neberem.

0/0
1.7.2010 0:57

norayellow

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

Tsz, tsz - ja nemyslim - jsem prece zenska ne?;-D

0/0
1.7.2010 9:24

Vikina

Re: Tentokrát ňáký umírněný,

No jo, to si, ale už vycepovaná a poučená, na rozdíl od Páji například :-P;-D. S Tebou se dá normálně pokecat ;-).

0/0
1.7.2010 17:45

doriana_

naprosto zbytečný kydy....

Rv

0/0
30.6.2010 13:03

Šnajdr

Re: naprosto zbytečný kydy....

Děkuji za podnětný názor do diskuze o vztazích mezi muži a ženami.R^

0/0
30.6.2010 16:47

http://rossi.blog.idnes.cz

Tyhlety kydy,

jestli za to může chlap nebo ženská jsou úplně o ničem. Tak pro zamindrákovaný chudáky v hospodě, bulící v ožralosti do trička svejm kámošům nebo kámoškám.

Je to věc LIDÍ, nezáleží na pohlaví, víře, politických preferencích. Buď jsou lidi .ovada, .vině, .lbci nebo nejsou. Nebo se dokážou poučit. Ne muž vs.žena. Ebil vs. poučenej.

0/0
30.6.2010 10:31

hendrixx

Re: Tyhlety kydy,

Kdybys dočetla do konce, víš, že autor dospěl ke stejnýmu závěru.

0/0
30.6.2010 10:37

http://rossi.blog.idnes.cz

Re: Tyhlety kydy,

vždyť jo, zapomněla jsem tohle: R^ :-)

0/0
30.6.2010 10:40

mira778

Re: Tyhlety kydy,

ze ty si nekdy brecela v hospode kamosce do tricka. vid?

0/0
30.6.2010 13:43





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.