Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Schovaná

13. 7. 2010 11:14
Detektiva bez detektiva jako pán bez pána

Váš výčet různých detektivek mě ohromil a nadchl. Jsem si jista, že nejednu si opatřím. Avšak nemohu si pomoci, chybí mi detektivní příběhy z asijského prostředí. Například podle mě legendární Soudce Ti, ačkoliv když nad tím tak přemýšlím, příliš známý asi není.

0 0
možnosti

Šnajdr

13. 7. 2010 17:24
Re: Detektiva bez detektiva jako pán bez pána

Děkuji. :-)Máte pravdu, mohl jsem uvést něco z asijského prostředí, ale nic mne nenapadlo, to samé se týká jiných kontinentů. Soudce Ti jsem kdysi četl, napsal ho Robert van Gulig. Myslím, že je známý pro ty, kteří rádi detektivky:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3710x
ip address